Reklamacje i zwroty

  • ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:

 

      Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz.
      271), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 
      10 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn.
      Prawo to dotyczy konsumentów, czyli osób fizycznych.

 

      Jeśli otrzymany towar nie spełnia Państwa oczekiwań, istnieje możliwość skorzystania z tego prawa.

Prosimy odesłać towar na nasz adres  korespondencyjny:

ALLEPAZNOKCIE POZNAŃ

UL. SCZANIECKIEJ 1

60-215 POZNAŃ



Towar o wadze do 2 kg prosimy odesłać Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym,
zaś towar ważący powyżej 2 kg paczką pocztową ekonomiczną.
Przesyłek za pobraniem nie odbieramy.

 

  • ZWROT W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ:

 

      Jeśli zdarzy się, że otrzymany towar znacznie odbiega od opisu, Kupujący ma prawo do jego reklamacji.

 

      W tym celu prosimy wysłać go razem z wadliwym  towarem na nasz adres korespondencyjny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

 

ALLEPAZNOKCIE POZNAŃ

UL. SCZANIECKIEJ 1

60-215 POZNAŃ

 

REKLAMACJE  - NAPRAWY GWARANCYJNE :

 

  Towar  reklamowany proszę odesłać na adres umieszczony na karcie gwarancyjnej.

Towar bez karty gwarancyjnej nie będzie naprawiony i może być odesłany do nadawcy jedynie na jego koszt.

Po zakupie urządzeń objętych gwarancją proszę upewnić się czy została wystawiona karta gwarancyjna , w przypadku jej braku należy powiadomić nas w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki o jej braku w formie pisemnej lub drogą elektroniczną e-mail.

Karta gwarancyjna ważna jest tylko z dowodem zakupu ( faktura , paragon ).

Karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy urządzenia , daty , numeru seryjnego , jest nieważna.

Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 28 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia*

(* producent ma prawo wydłużyć czas trwania naparwy).

Koszt dostarczenia urządzenia do serwisu ponosi kupujący , natomiast koszty dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi sprzedający.

W przypadku stwierdzenia usterki , należy dokładnie opisać występujące problemy oraz podać dokładne dane do kontaktu ( adres zwrotny , numer telefonu ) w/w dokument należy załączyć do reklamowanego urządzenia , w przypadku braku opisu usterki uszkodzony sprzęt nie będzie naprawiony i zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt .

Urządzenie należy dostarczyć czyste i w orginalnym opakowaniu.

Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.

telefon do serwisu :  662 647 805

Gości na stronie: 85, zalogowanych: 0 | Sklep odwiedziło 28339008 osób

Wszelkie prawa zastrzeżone
Wdrożenie sklepu: Serwis w serwerowni: v11.pl
stat4u